مبل کلاسیک فرانسوی چیست؟

مبل کلاسیک فرانسوی شیک
1,666
مقالات
بدون دیدگاه

انتخاب مبل برای داشتن خانه ای شیک و دلنشین و داشتن محیطی گرم و صمیمی یکی از مهمترین دغدغه های هر خانواده ایست، انتخاب مبل کلاسیک فرانسوی برای کسانی که هم سادگی هم شیک و خاص بودن را می پسندند بهترین گزینه است. مبل کلاسیک فرانسوی شیک ساده و ظریف است و در سالن با متراژ کوچک هم زیبا می شود. با ما در تیم تحریریه شرکت تولید و پخش مبل کلاسیک پالو سانتو همراه باشید تا همه چیز درباره مبل کلاسیک فرانسوی را توضیح دهیم.

مبل کلاسیک فرانسوی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

کلا، سبک مبلمان فرانسوی کلاسیک است و بطور کلی مبل کلاسیک فرانسوی مبلمانی ساده ظریف و با رنگ خنثی می باشد. منبت کاری مبل کلاسیک فرانسوی ساده و ظریف است و تجمل مبل استیل را ندارد اما بسیار شیک و زیباست. مبل کلاسیک فرانسوی هم دارای تجمل و شکوه است در عین حال زیبا ساده و راحت. در طراحی این مبل دقت، ظرافت، زیبایی و هنر بسیاری به کار رفته است به همین خاطر نشان دهنده هویت کشور فرانسه است و هنری بودن این کشور را به رخ می کشد.

ویژگی مبل کلاسیک فرانسوی

ویژگی های مبل کلاسیک فرانسوی

  • یکی از ویژگی های بارز مبل کلاسیک فرانسوی این است که پایه انها دارای انحنا روبه بیرون است و به شکل C یا S انگلیسی و یا پنجه حیوانات هستند.
  • کنده کاری و منبت های انجام شده بر روی مبل کلاسیک فرانسوی، ساده شیک و ظریف هستند و به مانند مبلمان استیل نیستند.
  • مبلمان کلاسیک فرانسوی راحت هستد و با نشستن طولانی مدت بر روی آنها خسته نمی شوید.
  • پشتی مبل های فرانسوی معمولا صاف و بدون انحنا هستند.
  • رنگ چوب مبل کلاسیک فرانسوی تیره یا قهوه ای سوخته است.
  • مبلمان کلاسیک فرانسوی از کیفیت خیلی بالایی برخوردار هستند و بسیار راحت نیز می باشند.
  • دقت کنید که هر چقدر کنده کاری ها و ظرافت مبلمان فرانسوی بیشتر باشد و منبت کاریهای انجام شده کار دست باشد، قیمت مبل بالاتر می رود.
  • از این نوع سبک مبلمان می توانید در فضاهای کوچک هم استفاده کنید فقط نوع ظریف آنها را انتخاب کنید.
  • پارچه استفاده شده در مبل کلاسیک فرانسوی معمولا ساده و رنگ روشن است اما همانطور که میدانید انتخاب پارچه صد در صد به سلیقه و انتخاب مشتری بر می گردد.
  • رنگ سفید و در کل رنگهای روشن از نمادهای خانه‌های فرانسوی است و آن‌ها معتقد هستند این رنگ آرامش بخش است.
  • مبل کلاسیک فرانسوی تاج‌های عظیم و دسته‌های بزرگ ندارد همه چیز در عین سادگی و ظرافت، به شکل شیک و لوکس است.
  • چوب مورد استفاده در مبلمان کلاسیک فرانسوی اکثرا چوب راش است که استحکام و مقاومت بالایی دارد و برای منبت کاری بسیار گزینه خوبی است.

راههای تشخیص مبل کلاسیک فرانسوی

هنگام خرید مبل کلاسیک فرانسوی از تولیدی یا فروشگاه مبل یکی از دغدغه های هر کسی اینست که آیا مبلی که می خرد حتما مبل کلاسیک فرانسوی است و یا شبیه به آن  است؟ می توان گفت از مدل پایه ها،منبت کاری انجام شده و شکل و رنگ بکار رفته در مبلمان میتوان فهمید که مبل کلاسیک فرانسوی است یا خیر.

پایه‌های مبل کلاسیک فرانسوی

ویژگی مبل کلاسیک فرانسوی

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی  که وجود دارد پایه‌های مبل است. پایه‌ ها دارای ظرافت خاصی با یک انحنای به سمت بیرون هستند.  می توان گفت هیچ مبلمان فرانسوی   پایه‌های زمخت و یکسره ندارد. مبلمان کلاسیک فرانسوی دارای پایه‌هایی شبیه به پنجه حیوان هستند که به پایه شمشیری معروف هستند. این مدل مبلمان با توجه به پایه مبلمان قابل تشخیص هستند!

منبت کاری مبل کلاسیک فرانسوی

منبت کاری مبل کلاسیک فرانسوی

یکی دیگر از فاکتور‌های مهم که به تشخیص مبل کلاسیک فرانسوی کمک میکند منبت کاری انجام شده بر روی چوب مبل فرانسوی است، منبت  یا کنده کاری‌های ظریف ساده و زیبایی برای مبلمان کلاسیک فرانسوی انجام میشود و هر کدام از این ظریف کاری‌ها، نشان دهنده‌ی دوران خاصی  از پادشاهان کشور فرانسه است.

این کنده کاری ها، هر چقدر ظرافت بیشتری داشته باشند، اصالت و زیبایی مبل فرانسوی بیشتر میشود. این طراحی‌ها و کنده کاری‌ها بشکلی هستند که بر روی تمامی قسمت‌های مبل وجود دارند وهمانطور که میدانید هرچه منبت کاری انجام شده ظریف تر و شیک تر باشد قیمت مبل بالاتر می رود.

راحت بودن مبل کلاسیک فرانسوی

مبل کلاسیک فرانسوی با اینکه دارای منبت کاری است و تا حدودی شبیه به مبل استیل، اما بسیار راحت است و شما با نشستن طولانی مدت بر روی این سبک از مبلمان احساس خستگی نمی کنید. این نوع از مبلمان دارای تشک های قطور هستند و نشینمن گاه راحتی دارند.

مبلمان کلاسیک فرانسوی برای چه منزلی مناسب است؟

مبل کلاسیک فرانسوی برای کسانی که سالن کوچکی دارند بر خلاف مبلمان استیل مناسب است  چرا که کوچک و سبک هستند و اکثرا دارای رنگ روشن، همین رنگ روشن استفاده شده در آنها باعث می شود سالن شما دلباز بنظر بیاید.

از کجا مبل کلاسیک فرانسوی بخریم؟

خرید مبل کلاسیک فرانسوی از تولیدی بهترین انتخاب است. چرا؟ به چند علت:

باخرید مستقیم مبل از تولیدی واسطه ها و هزینه های فروشگاه مبل حذف می شوند و شما قیمت پایین تری برای مبل خود می پردازید و در ضمن می توانید کلافف مبل خود را ببینید با روند کار کارگاه تولیدی مبل آشنا شوید و …. در این باره مقاله مفصلی نوشته ایم تحت عنوان خرید مبل از تولیدی خواندنش خالی از لطف نیست و به خیلی از سوال های شما پاسخ داده میشود.

شرکت تولید و پخش مبل استیل پالوسانتو تولید کننده انواع مبل نئوکلاسیک شیک مبلمان مدرن و مبل کلاسیک است و در اکثر شهرهای کشورمان دارای نمایندگی فروش مبل است. شما با خرید مبل از تولیدی مبل پالو سانتو، مبلی شیک با کیفیت و جدید را به خانه می برید در ضمن چوب مصرفی برای تولیدات ما چوب راش درجه یک وارداتی است و ما به شما ضمانت کیفیت و درجه یک بودن تمامی متریال مصرفی مان را می دهیم.

قیمت مبل کلاسیک فرانسوی

تعیین قیمت مبل در تولیدی و یا در فروشگاه مبل به عوامل زیادی بستگی دارد و گاها با هم قیمت متفاوتی دارند که البته این تفاوت قیمت بی علت نیست.

قیمت مبل به جنس متریال بکار رفته در آن مثل:  نوع و مقدار منبت کاری انجام شده بر روی مبل که بادست انجام شده یا دستگاه، نوع فوم و اسفنج، طریق فنر کشی، جنس پارچه و جنس چوب ، نوع و طریقه رنگ کردن کناف و ….بسیار بستگی دارد.

همانطور که می دانید هر چه این متریال با کیفیت تر باشند قیمت مبل گرانتر خواهد بود. گاها قیمت مبل در تولیدی با قیمت فروشگاه متفاوت است که این تفاوت بعلت هزینه فروشگاه و عوامل دیگر نسبت به تولیدی مبل است.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

مقالات جدید

فهرست