راهنمای خرید مبل جهیزیه

خرید مبل جهزیه
307
مقالات
بدون دیدگاه

خرید مبل جهیزیه برای عروس و داماد یکی از مهمترین خرید هایی است که برای شروع زندگی مشترک و خانه شان انجام می دهند چرا که با خرید مبل شیک، دکوراسیون خانه متحول می شود. البته که موقع خرید مبل جهیزیه، باید خیلی نکات را در نظر گرفت ابتدا خانه ای که قرار است در آن زندگی کنند، مستاجر هستند یا نه؟ متراژ خانه، رنگ دیگر وسایلی که برای سالن خانه در نظر گرفته اند، شکل هندسی سالن و …. با ما در تیم تحریه تولیدی مبل استیل و نئوکلاسیک پالو سانتو همراه شوید تا به بررسی تمامی نکات مربوط به خرید مبل جهیزیه بپردازیم. چه مدل مبلی رو بخریم از اولین و مهم‌ترین سوال‌ها موقع تهیه جهیزیه هست

 هنگام خرید مبل جهیزیه به چه نکاتی باید توجه کرد:

موقع خرید مبل جهیزیه اولین سوالی که ذهن عروس و داماد را درگیر می کند اینست که چه مدل و یا چه سبکی از مبلمان را خریداری کنیم؟  و به علت هزینه بالا در هنگام خرید همه وسایل، سوال بعدی اینست که قیمت مبل چقدر است؟ چه کیفیتی دارد؟ مبل با کیفیت و خوش قیمت از کجا بخریم؟ چه رنگی را برای پارچه مبل انتخاب کنیم؟ و …… ما سعی کرده ایم در این مقاله و چند مقاله که قبلا نوشته ایم به همه سوالات شما پاسخ دهیم.

اول از هرچیز قبل از خرید مبل جهیزیه خانه خود را در نظر بگیرید و به نکاتی که در ادامه می گوییم توجه کنید.

 توجه به متراژ خانه

متراژ خانه یکی از مهمترین عواملی است که باید در نظر بگیرید و بعد به انتخاب مبل خود بپردازید اگر سالن خانه شما بزرگ است  پس دستتان باز است و می توانید براحتی مبل خود را انتخاب کنید و می توانید خرید مبل استیل شیک همراه با میز غذا خوری و هم خرید مبل راحتی داشته باشید اگر سالن منزل شما کوچک است بهتر است کمی دقت کنید و با خرید دو دست مبل و و یا خرید مبلی که بزرگ است خانه خود را شلوغ نکنید و حالت خفگی و آشوب به سالن خانه تان ندهید.

پس مطمن شوید که اندازه مبل با فضای سالن شما همخوانی دارد. در خرید مبل جهیزیه وقتی به متراژ خانه توجه کنید این موضوع می‌تواند به شما در انتخاب سبک مبلمان کمک کند. همانطور که گفته شد برای خانه‌های کوچک قطعا مبلمان بزرگ توصیه نمی‌شود. همچنین استفاده از مبلمان کوچک نمی‌تواند فضای زیبایی در خانه‌هایی با مساحت بالا ایجاد کند. برای خانه کوچک مبل ال و مبل راحتی بهتریت انتخاب است.

نور گیر بودن خانه

اگر منزل شما کوچک و کم نور است باید از مبل‌هایی با رنگ روشن استفاده کنید تاخانه بزرگتر روشن تر و دلباز بنظر بیاید. سعی کنید در انتخاب رنگ وسایل، رنگ‌های متضاد را انتخاب کنید تا فضای شاداب و جذابی در خانه بوجود آید. انتخاب کوسن را دست کم نگیرید با انتخاب کوسن درست برای مبلمانتان تاثیر زیادی بر زیبایی دکوراسیون منزلتان می توانید بگذارید. مقاله ای تحت عنوان انتخاب کوسن برای مبل استیل و کلاسیک نوشته ایم که خواندن آن به انتخابتان کمک شایانی می کند.

سبک مبلمان

برای خرید مبل جهیزیه قبل از رفتن به بازار مبل شهرتان سعی کنید تصمیم بگیرید چه سبک مبلی را می پسندید و قصد خریدش را دارید و قبل از خرید مبل، سعی کنید اطلاعات کاملی در مورد آن سبک مبلمان بدست آورید تا موقع رفتن به تولیدی برای خرید مبل و یا نمایشگاه مبل با دیدن انواع  مختلف سبک مبلمان و توضیحات فنی و غیر فنی که فروشنده به شما می دهد گیج نشوید . چرا که در این مواقع احساسی و بدون برنامه  و فقط طبق صحبت های فروشنده مبل تصمیم می گیرید و شاید یک خرید مبل هیجانی و احساسی داشته باشید.

ما در تیم تحریریه مبلمان پالو سانتو (تولید کننده انواع مبل نئوکلاسیک، استیل، کلاسیک و مبل مدرن ) برای هر سبکی از مبلمان مقالات تخصصی آماده کرده ایم که مطمنا به شما  در انتخاب سبک مبلمانتان کمک خواهند کرد:

در مورد انتخاب فریم مبل، تشخیص کیفیت چوب بکار رفته در مبل و …. می توانید به بخش مقالات سایت ما مراجعه کنید و اطلاعات خود را در مورد تولید مبل و صنعت مبل و دکوراسیون ارتقا دهید و انتخای خوبی هنگام خرید مبل جهیزیه داشته باشید.

توجه به رنگ مبلمان

انتخاب رنگ مبل خیلی سلیقه ای است اما، شما برای انتخاب درست، اگر متراژ و نور خانه را در نظر بگیرید راحت تر می توانید رنگ مبل خود را انتخاب کنید همانطور که قبلا هم گفته شد اگر سالن کوچک و کم نوری دارید حتما مبلمان با رنگ روشن را انتخاب کنید. و رنگ پرده و کاغذ دیواری و دیگر اکسسوری های موجود در منزل هم میتواند درانتخاب رنگ مبل تان به شما کمک کند.

جنس مبلمان

مبل از بخش‌های مختلفی ساخته می‌شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به چوب، فوم و پارچه مبل اشاره کرد. برای خرید مبل جهیزیه عروس باید به جنس هرکدام از این قسمت‌ها توجه کنید و سعی کنید خرید مبل مستقیم از تولیدی داشته باشید تا هم در جریان روند تولید مبل و هم جنس و کیفیت اجزایی که در مبلتان بکار میرود قرار بگیرید و هم مبل با قیمت مناسب بخرید.

نوع چوب کلاف مبل، جنس فوم، نحوه فنر کشی و جنس و نوع پارچه مبل بسیار در کیفیت و قیمت مبل تاثیر گذار هستند.

اگر قرار نیست میهمان‌های زیادی به خانه شما رفت‌وآمد کنند انتخاب مبلمانی با کیفیت معمولی و قیمت مناسب نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد و حتی برای مدتی طولانی سالم بماند.

بهترین فروشگاه برای خرید مبل جهیزیه عروس

برای اینکه بتوانید مبلمان جهیزیه عروس را در بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید، خرید از تولیدی ها (تولیدی مبل تهران، چهاردانگه، جاجرود) می تواند انتخاب بهتری باشد چرا که در مبلمان‌هایی متنوع در سبک‌های مختلف با بهترین کیفیت ارائه می شود تا عروس و دامادها بتوانند با صرف کمترین هزینه، این لوازم کاربردی را خریداری کنند.

خرید قسطی مبل جهیزیه

امروزه بعلت قیمت بالای تمام لوازم خانگی و اینکه در فرهنگ ما عروس و داماد باید حتما همه وسایل مورد نیاز یک خانه را بخرند خرید قسطی بسیار بسیار مورد پسند و یک گزینه عالی برای همه افراد است. خرید قسطی مبل بعنوان وسیله ای از خانه که قیمت بالایی هم دارد واقعا عالیست. اگر بدنبال خرید اقساطی مبل هستید باید بگوییم که شرکت تولید و پخش مبل پالو سانتو، کارخانه اصلیش در اصفهان است اما در سر تاسر ایران عزیزمان دارای نمایندگی فعال است و شما در هر شهری که هستید می توانید به نمایندگی فروش مبل پالو سانتو در شهر خود بروید و خرید قسطی مبل با کیفیت را با بهترین قیمت را داشته باشید.

خرید مبل جهیزیه با قیمت مناسب

اگر بدنبال خرید مبل جهیزیه با قیمت مناسب هستید همانطور که در بالا هم اشاره شد حتما خرید مبل از تولیدی را در اولویت قرار دهید. به چند دلیل:

  • قیمت مبل پایین تر است چون واسطه ها و هزینه های پنهان نمایشگاه و فروشگاه مبل حذف می شود.
  • در روند تولید و ساخت مبل انتخابی خود،  از نزدیک قرار می گیرید.
  • معمولا تولیدی مبل بدقولی ندارد و سر زمان توافقی بین شما و ایشان، مبل به شما تحویل داده می شود.
  • دست شما و دست تولیدی مبل در تعویض مدل پارچه و یا رنگ فریم مبل باز است.
  • متریال بکار رفته در روند ساخت مبل را می توانید از نزدیک ببینید.
  • قیمت مناسب کیفیت بالا و تحویل بموقع سفارش از بارزترین ویژگی های خرید مبل از تولیدی است.

در آخر اینکه:

با توجه به اینکه مبل استیل عروس قیمت تقریبا بالایی دارد می‌توانید با خرید مبل استیل از تولیدی در هزینه‌های نهایی تا حدودی صرفه‌جویی کنید. مبل استیل درواقع همان مبلمان سلطنتی با نقش‌ونگار و منبت‌کاری‌های زیبا است که معمولا به‌عنوان یک کالای لوکس و گران‌قیمت شناخته می‌شود.

برای صرفه‌جویی در هزینه‌های کلی جهیزیه، خرید مبل کلاسیک به قیمت تولیدی  هم می‌تواند یکی از راه‌کارهای مهم باشد؛ چراکه تولیدی‌ها معمولا با حذف واسطه، کالا را با کمترین قیمت به مشتری عرضه می‌کنند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

مقالات جدید

فهرست