تعمیر مبل استیل و کلاسیک

تعمیر مبل استیل و کلاسیک
946
مقالات
بدون دیدگاه

گاهی اوقات همه ما دلمان یک تغییر اساسی د رحال و هوای منزلمان می خواهد یکی از تاثیر گذارترین وسایل در تغییر دکوراسیون مبل است  اما متاسفانه همیشه امکان تغییر مبلمان وجود ندارد و  مثلا خرید مبل کلاسیک شیک هزینه بالایی دارد اگر مبل شما دچار فرسودگی شده است  ونمی خواهید هزینه زیادیصرف تعویض مبلمان منزلتان کنید با ما همراه باشید.
با توجه به قیمت های بالای مبلمان و مخصوصا مبل استیل، مبل کلاسیک و یا حتی مبل نئو کلاسیک بهترین راهکار برای افرادی است که توان خرید و تعویض مبلمان خود را مطابق مد روز ندارند، تعمیر و عوض کردن رنگ  و پارچه مبلمان است.

همه چیز در مورد تعمیر مبل استیل و تعمیر مبل کلاسیک

تعمیر مبل استیل برای افرادی مناسب است که تمایل ندارند هزینه مجدد برای خرید مبل استیل جدید داشته باشند. معمولا زمانی که درباره تعمیر مبلمان حرف می زنیم بیشتر افراد تصور می کنند که حتما مبلمان باید آسیب جدی دیده باشد یا بسیار کهنه و فرسوده شده باشد اما این یک باور اشتباه است زیرا تعمیرات مبلمان فقط شامل تعمیر فرسودگی یا شکستگی پایه یا بدنه مبل نیست بلکه امروزه با توجه به پیشرفت های عظیم در زمینه مد و دکوراسیون داخلی و مبلمان، بسیاری از شرکت های تعمیر مبل با تعویض پارچه ، چوب،  منبت کاری، روکش مبل و طلاکاری چوب تحولی عظیم را در دنیای تعمیرات مبل استیل مدرن و یا حتی مبل نئوکلاسیک به وجود آورده اند.

عوامل تاثیر گذار درقیمت تعمیر مبل کلاسیک و تعمیر مبل استیل

  •  نوع جنس مبل  استیل( که آیا نیازمند مهارت و ظرافت خاص برای تعمیر می باشد؟)
  • میزان آسیب دیدگی و فرسودگی مبل
  • مواد مورد استفاده برای تعمیر مبل
  • تعداد مبل های آسیب دیده مبل کلاسیک یا استیل
  • نوع تعمیر مبل و متراژ پارچه مورد نیاز برای روکشی مبل …

عوامل تاثیر گذار درقیمت تعمیر مبل کلاسیک و تعمیر مبل استیل

کارهایی که برای تعمیر مبل استیل و تعمیر مبل کلاسیک انجام می شود:

  • رنگ کاری مناسب و حرفه ای مبل
  • رویه کوبی مبل استیل
  • برطرف کردن انواع شکستگی دسته و پایه
  • تعمیر مبل با تعمیر کلاف مبل
  • تعویض اسفنج مبل استیل
  • رفع اشکالات نجاری و لقی کلاف ها
  • تعمیر فنر کشی مبل
  • تعویض پارچه و بازسازی مبل کلاسیک
  • رنگ کاری و طلاکاری چوب مبل استیل  یا کلاسیک
  • ارایه خدمات ورق کاری با ورق طلا و نقره
  • تعمیر افت کف و پشت مبل
  • رویه کوبی مبل کلاسیک
  • شستشو و انجام تزئینات
  • مهم ترین و شایع ترین مشکلی که برای مبل ها به وجود می آید لق شدن و شکستن پایه مبل و صندلی است. انجام تعمیر شکستگی و بر طرف کردن لقی مبل جز الزامات اصلی برای تعمیرات مبل سلطنتی است.

عوامل تاثیر گذار در قیمت و هزینه تعمیر  مبل استیل و مبل کلاسیک:

یکی از مهمترین معیارها در هنگام تصمیم به تعمیر مبل، برآورد هزینه تعمیر مبل است.

 هزینه تعمیر مبل به چهار عامل بستگی دارد:

  1.   دست مزد تعمیر کار یا رویه کوبی مبل
  2.  پارچه یا چرم مبل
  3.  تقویت یا تعویض فوم
  4. رنگ کاری مبل
پارچه:

انتخاب پارچه یا چرم مبل بستگی به نوع مبل، و همین طور سبک دکوراسیون داخلی خانه شما دارد. مهمترین قسمت هزینه مربوط به پارچه مبل استیل است که با توجه به لوکس بودن این نوع پارچه بسته به نوع و متراژ پارچه ای که انتخاب کنید هزینه شما کمتر و یا بیشتر میشود.

پارچه های ترک به کیفیت و ظرافت بالا معروف هستند و عمر بالایی دارند. مثلا زود پوسته پوسته نمی شوند حالت شان را زود از دست نمی دهند و در زمان شست شوی مبل کیفیت رنگ کم نمی شود. از طرفی  پارچه های ایرانی  که کیفیتشان نزدیک به پارچه های ترک باشد  و قیمت کمتری نسبت به پارچه ترک داشته باشند هم بسیار در بازار موجود است.

 هزینه دستمزد:

هزینه دستمزد تعمیر مبل بسیار متغیر است و متاسفانه از طرف اتحادیه قیمت ثابتی اعلام نشده است . هزینه تعمیر مبل استیل و یا تعمیر مبل کلاسیک خیلی به میزان آسیب دیدگی مبل و اینکه چه بخشی باید تعویض و یا تعمیر شود بستگی دارد و معمولا بعد از دیدن و بررسی مبل شما تعمیرکار به شما قیمت و هزینه تعمیر مبل را می دهد.

تعویض یا تقویت فوم مبل استیل یا  مبل کلاسیک

گارانتی پالو سانتو برای فوم و اسفنج مورد استفاده در مبل ها

گاهی اوقات قسمت نشمین گاه مبل دچار فرو رفتگی میشود و حالت سفت و زیبای خود را از دست می دهد. در این مورد  می توانید به تعویض یا تقویت فوم مبل استیل و یا مبل مدرن خود بپردازید. هزینه ای که شما باید پرداخت کنید خیلی به انتخاب نوع فومی که می خواهید در مبلتان  بکار رود دارد بستگی دارد.

شرکت ها یا اشخاص معتبر در زمان تعمیر مبل معمولا از فوم مخصوص مبل استفاده می کنند. برای اینکه بتوانید تشخیص بدهید از چه فومی در مبل شما استفاده شده روی نشیمن گاه مبل با دست فشار بدهید و بعد دستتان را بردارید، اگر فرورفتگی سریع به حالت خودش برگشت یعنی از فوم سرد یا فوم مخصوص مبل استفاده شده است.

رنگ کاری مبل استیل یا  مبل کلاسیک

رنگ شدن دوباره مبل واقعا مبل را زیبا و نو نو میکند. مخصوصا اگر پارچه راهم تعویض کرده باشید. برای این کار ابتدا لایه رنگ فعلی به طور کامل برداشته می شود (به اصلاح پوسته میزنند). بعد از آن عملیات زیر سازی روی چوب انجام می شود تا یک سطح صاف و صیقلی بدست آید و در نهایت عملیات رنگ کاری روی چوب مبل استیل انجام می شود.

در صورت تعمیر مبل برای اینکه نتیجه نهایی کار، یک مبل زیبا و شیک باشد، حتماً نسبت به رنگ کاری مبل هم اقدام نمایید چرا که با توجه به قیمت بالای پارچه مبلی در صورت انجام ندادن رنگ کاری نتیجه کار زیاد دلچسب نخواهد بود.

توصیه برای خرید مبل کلاسیک و استیلاصلا تعمیر مبل استیل و یاتعمیر مبل کلاسیک ارزش دارد؟به صرفه است؟

کلاف مبل به اسکلت اصلی مبل گفته می شود که قسمت های آن شامل چوب، فوم یا ابر، تسمه ها و فنرها است. نوع اتصال کلاف مبل باید به درستی بررسی شود اگر کلاف مبل شما سالم باشد با اطمینان به تعمیر مبل خود بپردازید چون هیچ تفاوتی بین مبلی که  توسط یک استاد رویه کار درجه یک تعیمر شده و پارچه اش تعویض گردیده با مبل نو نیست.

توصیه ما به شما اینست که از همان ابتدا موقع خرید، از جای مطمن خرید کنید که اولا مبلی با کیفیت بخرید و دوما ضمانت کیفیت و داوم مبل را به شما بدهد.

قبل از خرید حتما اطلاعات لازم در مورد مبلمان را جمع آوری کنید تا بتوانید خرید خیلی خوبی داشته باشید و براحتی با توضیحات فروشنده درمورد مبلمان ارتباط برقرار کنید در این مورد مقاله ما با عنوان راهنمای خرید مبل استیل یا سلطنتی را حتما مطالعه بفرمایید.

تولیدی مبل پالوسانتو یکی از بهترین انتخاب های شما می تواند باشد زیرا دغدغه اصلی شرکت تولیدی مبل پالو سانتو کیفیت دوام و ماندگاری مبل است و صد البته که زیباترین و بروز ترین مبل استیل، مبل مدرن،مبل نئو کلاسیک و یا مبل کلاسیک شیک را می توانید در  تولیدی و فروشگاه مبل پالوسانتو پیدا کنید.

اگر قصد خرید مبل استیل به قیمت تولیدی و یا همان خرید مبل استیل مستقیما از کارگاه و تولیدی را دارید بدون شک انتخاب اول شما تولیدی و فروشگاه مبل پالو سانتو باید باشد.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

مقالات جدید

فهرست