کاور مبل پارچه ای، برای مبل کلاسیک و استیل

کاور پارچه ای، برای مبل کلاسیک و استیل
6,178
مقالات
بدون دیدگاه

صحبت ها و نقل قول های زیادی هست که آدم باید از زندگیش لذت ببرد و وسیله ای که میخرد را نهایت لذت و استفاده از آن  را داشته باشد و اینکه این همه پول جای مبل میدهید چرا آنرا با پارچه می پوشانید و زیباییش را پنهان میکنید و یا چرا فقط برای مهمان کاور مبل را برمیدارید و…..

این صحبت هارا نمی شود رد کرد و درست است اما خانم هایی که بچه های کوچک دارنددار اگر شاغل هم باشند واقعا وقت کمی برای تمیز کاری و نظافت لحظه ای دارند، می توان فهمید کاور مبل برای حفظ تمیزی مبل از لکه ها حیاتی است. خصوصا وقتی دکوراسیون خانه از چوب سفید و یا رنگ های روشنی که این روزها مد شده باشد و در ضمن  نمی توان مبلمان های سفید و رنگ روشن را مدام شامپو فرش کشید،  کیفیت پارچه مبل ازبین می رود، و یا یک مبل استیل یا مبل مدرن گرانقیمت خریداری کرده باشید، پس با همه این ها به اهمیت کاور مبل و شناخت آن می توان پی برد.

انواع کاور مبل

کاورها برای حفظ تمیزی مبل های کلاسیک، استیل یا سطلنتی  و مبل راحتی یک ضرورت محسوب می شوند.

کاور مبل شیشه ای، شفاف، طلقی یا ژله ای

از کاور مبل شفاف یا ژلاتینی بیشتر برای کاور مبل استیل و یا کاور مبل کلاسیک استفاده میکنند تا ظاهر و زیبایی مبل مشخص باشدو واقعا حیف است که هزینه زیادی بابت خرید مبل استیل و یا خرید مبل کلاسیک بدهی و زیر کاور مبل پارچه ای پنهان شود. اما عیب آن اینست باعث عرق کردن میشود.

اطلاعات کامل در مورد این نوع کاور مبل را از مقاله کاور مبل استیل یا کلاسیک بخوانید.

کاور مبل پارچه ای یا پیراهن مبل برای مبل کلاسیک و استیل

کاور مبل  پارچه ای که از نوع پلی استر و نخ هستند، از متداول ترین انواع کاور پارچه ای مبل هستند که می تواند در هنگام اسباب کشی نیز بسیار مفید واقع شوند. این روکش ها را به دلیل نخی بودن می توان به راحتی شست.

استفاده از کاور پارچه ای برای مبل کلاسیکاگر در مناطقی زندگی می کنید که آلودگی هوا و گرد و غبار وجود دارد، یا مبل ها به شومینه و آشپزخانه نزدیک بوده و احتمالا نشستن دوده و چربی روی آن وجود دارد، بهتر است از کاور پارچه ای به عنوان روکش مبل خود استفاده کنید تا بتوانید آنها را زود به زود بشویید. هنگام خرید کاور  پارچه ای دقت کنید که پارچه های کاور مبل که معمول از نوع پلی استر یا تلفیقی از پلی استر و نخ با درصد مشخص یا ترمه هستند، باید مقاوم به شستشو بوده و آبرفت نداشته باشند.

معایب استفاده از کاور پارچه ای برای مبل استیل و مبل کلاسیک

  • مخفی کردن طرح و رنگ اصلی مبل
  • جذب گرد و خاک و امکان ایجاد آلرژی در افراد
  • عدم پوشش همه جانبه مبل
  • پنهان شدن زیبایی منبت کاری و پارچه نفیس مبل کلاسیک و مبل استیل با کاور پارچه ای

کاور مبل پارچه ای یا پیراهن مبل برای مبل راحتی

کاور مبل پارچه ای بهترین گزینه و انتخاب برای مبل راحتی است چرا که در خانه از مبل راحتی بیشتر استفاده می شود و احتمال کثیفی کاور مبل بیشتر است، راحت شسته می شود و در ضمن باعث عرق کردن هم نمی شود.

برای حفظ تنوع و زیبایی مبلتان هم میتوانید پارچه های طرح دار و متناسب با سبک خانه تان را انتخاب کنید. در ضمن مدلهای خیلی زیادی در بازار موجود شده که اصلا ساده و بی روح نیستند.

کاور پارچه ای برای مبل راحتی

مزایای کاور مبل پارچه ای

  • وزن کم و قابل شستشو
  • قابلیت ست شدن با انواع سبک های دکوراسیون
  •  جلوگیری از کثیف شدن مبلمان
  •  نرم بودن و مناسب برای استفاده روزمره
  •  تنوع بالا در مدل و رنگ بندی
  •  عرق نکردن مبلمان
  • تنوع طرح و رنگ بالا
  • تهیه و دوخت کاور مبل پارچه‌ای در مدت زمان کوتاه
  • مناسب خانه‌هایی با رفت‌وآمد زیاد
  • مناسب برای خانواده‌هایی که فرزند کوچک و یا حیوان خانگی دارند.
  • منعطف و نرم
  • عدم تغییر رنگ و حالت بعد از شستشو

هنگام خرید کاور مبل کلاسیک، استیل و یا راحتی نکات زیر توجه کنید:

  • انتخاب پارچه: اگر می خواهید از پارچه های طرح دار انتخاب کنید، با تناسب آنها با کاغذ دیواری، پرده و ابعاد اتاق دقت کنید تا اتاق شما شلوغ و در هم دیده نشود.
    پارچه را از نوع بادوام  و کیفیت خوب انتخاب کنید که فرم خود را در طولانی مدت از دست ندهد یا بپوسد. همچنین آب نرود.
  • رنگ: نیز یکی دیگر از موارد مهم برای انتخاب کاور مبل است. سعی کنید که با توجه به تناسب رنگ ها در محیط خانه خود ، رنگ مناسب کاور مبلتان را انتخاب کنید و رنگ های گرم را جایگزین کنید تا حس مثبت و تازگی به اتاق دهید.

در آخر پیشنهاد من به شما اینست که قبل از خرید مبل به جمع آوری اطلاعات بپرازید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و از شرکت و کارگاه تولید و پخش مبل استیل شیک در شهرتان خرید کنید که دارای بهترین کیفیت و همچنان ضمانت هم باشد.

کارگاه تولیدی مبل پالو سانتو یک شرکت تولیدی مبل کلاسیک و مدرن، مبل استیل و مبل نئوکلاسیک شیک است که محصولاتش دارای بالاترین کیفیت، زیبایی و ضمانت است و در کل کشور دارای نمایندگی پخش و تولید مبلمان می باشد.

برای خرید مبل استیل به قیمت تولیدی و یا خرید مبل کلاسیک به قیمت تولیدی و کارگاه، تولیدی و فروشگاه مبل پالوسانتو بهترین انتخاب برای شماست.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

مقالات جدید

فهرست