مقالات

کاور مبل استیل و مبل کلاسیک

کاور مبل استیل و مبل کلاسیک , تولیدی مبلمان پالوسانتو

کاور به هر نوع محصولی گفته می شود که بعنوان روکش و محافظ بر روی مبلمان و یا سایر اسباب و وسایل منزل و محل کار قرار می گیرد. یکی از دغدغه‌های اصلی در خرید مبلمان به خصوص رنگ روشن برای افراد کثیف شدن مبلمان است! حالا اگر در خانه فرزند کوچک هم وجود داشته باشد این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

وقتی تصمیم به خرید مبل استیل و یا خرید مبل کلاسیک شیک و یا حتی مبل مدرن می گیرید و هزینه زیادی را صرف این کار می کنید، برای تان مهم است که قسمت  منبت مبل و پارچه آن  تمیز بماند و خراب نشود زیرا تعویض پارچه مبل و شستشوی آن هزینه های زیادی را به همراه خواهد داشت. یکی از راهکارها برای تمیز ماندن مبل استفاده از کاور مبل است که بنا به سلیقه خود می توانید یکی از انواع آن را استفاده نمایید.

انواع کاور مبل

کاور مبل نوعی روکش است که از جنس های مختلفی تولید شده و بر روی مبلمان می کشند تا آن را از آلودگی و کثیفی و آسیب محافظت کنند. کاور های مبل انواع مختلفی دارند. کاور مبلمان را بر اساس سبک و تم رنگی دکوراسیون خود انتخاب کنید.

کاور مبل ژلاتینی یا شفاف مبل کلاسیک یا مبل استیل

تمییز نگه داشتن مبل استیل و یا مبل نئو کلاسیک شیک سخت تر از مبل راحتی است بخاطر چوب و منبت بکار رفته در مبلمان و همچنین اغلب پارچه ای که در، تولیدی مبل استیل و یا در تولیدی مبل کلاسیک بکار می برند بسیار نفیس تر و گرانبها تر از پارچه استفاده شده در مبلمان راحتی است.

برای محافظت از مبلمان استیل بیشتر از کاور شفاف یا ژلاتینی استفاده می کنند چون:

  • ضد آب هستند.
  • هنر منبت و پارچه نفیس مبل قابل مشاهده است.
  • قابل شستشو می باشند.

شستشو صحیح کاور مبل سلطنتی (کاور ژله ای یا طلقی)

برای شستن کاور ژله ای یا طلقی به این نکته توجه داشته باشید که از هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نکنید؛ زیرا این مواد باعث کدر شدن و تغییر رنگ کاور مبل می‌شوند. به گونه‌ای که کاور ظاهر اولیه و شفافیت خود را از دست می‌دهد.

بهترین روش برای شستشوی کاور ژله ای این است که یک دستمال مرطوب شده با آب (نه ترکیبی از مواد شیمیایی و آب) را بردارید و تنها با این دستمال کاور مبل را تمیز کنید.

هنگام شستشو نکات زیرا رعایت کنید:

  • تمیز کردن کاور با یک دستمال مرطوب شده با آب کفایت می‌کند.
  • کاور طلقی را به هیچ وجه در ماشین لباسشویی نیاندازید.
  • با فشار و شدت اقدام به شستشوی این نوع کاور ها نکنید.
  • برای شستن کاور طلقی یا ژله ای از پودر ماشین استفاده نکنید.
  • با استفاده از آب داغ یا سرد نباید کاور را بشوییم.
  • احتیاحی به اتو کردن و صاف کردن کاور نیست.

در صورتیکه که خواستید کاور شفاف خود را بشویید و یا طوری کثیف شده که با دستمال مرطوب پاک نمی شود، بهتر است کاور طلقی  را در ظرفی بزرگ حاوی آبی ولرم رو به سرد قرار دهید و شامپو ملایم و متناسب را در آب بریزید و اجازه دهید کاور خیسانده شود. آبکشی کنید و سپس کاور را از آب درآورید و خشک کنید.

وبعد حتما لکه ها و قطرات آب به جا مانده روی کاور را با دستمالی مرطوب پاک کنید. این نکته در عین سادگی بسیار مهم است زیرا افراد گمان می کنند لکه ها بعد از خشک شدن کاور به خودی خود از بین می رود، در حالی که باید همان ابتدا که لکه ها تازه هستند، آن ها را با دستمالی مرطوب بدون ایجاد فشار پاک کنید.

کاور مبل پارچه‌ای یا پیراهن مبل برای مبل استیل یا کلاسیک

بعضی اوقات می خواهید تنوعی در دکوراسیون منزل  و رنگ مبل راحتی خود بدهید اما تصمیم به هزینه کردن زیاد هم ندارید شما میتوانید از روکش و یا کاور مبل پارچه ای یا پپراهن مبل استفادکنید.کاور مبل پارچه‌ای یکی از انواع رایج کاورهای مبل است که جنس آن پارچه‌ای است. کاورهای مبل پارچه‌ای یا به صورت پیراهن مبل هستند و کل مبلمان را می‌پوشانند و یا ممکن است به صورت روکشی پوشاننده  برای سطح نشیمن و تکیه‌گاه مبل باشند.

این نوع کاور بیشتر برای مبل راحتی پیشنهاد می شود و کاور پارچه ای برای مبل استیل و یا مبل کلاسیک مناسب نیست.

برای کسب اطلاعات کامل و کاربردی در مورد کاور پارچه ای مبل، ما در تیم تحریریه ی پالو سانتو مقاله ای تحت عنوان کاور پارچه ای برای مبل کلاسیک و استیل گرد اوری کرده ایم که با مطالعه آن هیچ سوالی درباره کاور پارچه ای مبل برای شما باقی نمی ماند.

در آخر توصیه همیشگی ما برای خرید مبل کلاسیک جدید و شیک و یا خرید مبل استیل جدید انتخاب کارگاه و یا شرکت تولید ی مبل کلاسیک و استیل است که ضمانت کیفیت تمامی متریال بکار برده در مبلمان را به شما بدهد.

شما برای خرید مبل کلاسیک به قیمت تولیدی و یا خرید مبل استیل در اصفهان و یا هر شهر دیگر با خیال راحت به تولیدی و فروشگاه مبل پالو سانتو اطمینان کنید و خریدتان را با خیال راحت انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *