راهنمای خرید مبل نئوکلاسیک که باید قبل خرید بدانید

Neoclassical sofa buying guide
181
مقالات
بدون دیدگاه

مبل نئو کلاسیک با سبک مدرن و جسه ظریف مناسب برای هرمدل خانه و متناسب با همه سلیقه ها است که باید قبل از خرید این مبلمان راهنمایی های لازم انجام گردد. در این مقاله از سایت پالوسانتو با ما همراه باشید تا به راهنمای خرید مبل نئوکلاسیک بپردازیم.

ویژگی‌های مبلمان نئوکلاسیک

رنگ مبل نئوکلاسیک

معمولاً رنگ مبل نئوکلاسیک به رنگ‌های خنثی ارتباط دارد. این رنگ‌ها شامل:

  • فیلی
  • طوسی
  • بژ
  • آبی کم رنگ
  • کالباسی
  • سبز سدری

این رنگ‌ها در واقع طیفی از رنگ‌های ساده را شامل می‌شوند. در اضافه، تزئینات و جزئیات مبل نئوکلاسیک می‌تواند به صورت طلایی یا نقره‌ای باشد. هر چه میزان طلا بیشتر باشد، خانه شما ظاهری بارزتر و با ثروتمندانه‌تر به نظر خواهد رسید. و هر چه مبلمان به سمت نقره‌ای حرکت کند، نزدیک‌تر به دکوراسیون مدرن خواهد شد.

انتخاب یک مبل نئوکلاسیک تک رنگ با رنگی نسبتاً خنثی، یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. زیرا وقتی درباره سبک نئوکلاسیک صحبت می‌کنیم، منظور سبکی ساده، مینیمال، شیک و در عین حال مدرن و منحصر به فرد است. بنابراین، حتی اگر شما علاقه‌مند به انتخاب پارچه با طرح‌های مختلف برای مبل خود هستید، بهتر است از این نوع پارچه برای درخواست کوسن‌های رومبلی استفاده کنید. اینطوری هم می‌توانید لوازم جانبی خود را زیبا کنید و هم به طور اساسی سبک نئوکلاسیک را حفظ کنید.

Neoclassical sofa features

طرح مبل نئوکلاسیک درراهنمای خرید مبل نئوکلاسیک

اگر قصد دارید برای یک فضای مدرن و مینیمال، مبلمان نئوکلاسیک خرید کنید، بهتر است این ویژگی‌ها را در نظر بگیرید:

  • انتخاب طرح‌های ساده برای پارچه مبلمان نئوکلاسیک
  • استفاده از رنگ‌های خنثی برای مبل نئوکلاسیک
  • انتخاب خراطی‌های ساده برای اسکلت مبل نئوکلاسیک

اما اگر فضای اتاق نشیمن شما بیشتر به سمت استفاده از تزئینات و جزئیات بزرگ می‌رود و شما اشیای قدیمی و قیمتی آنتیک دارید و به جزئیات دکوری بسیار اهمیت می‌دهید، در این صورت باید برای خودتان مبلمانی با جزئیات پرکارتر انتخاب کنید:

  • انتخاب پارچه‌های مبلمان نئوکلاسیک با طرح‌های پرنقش
  • استفاده از اسکلت چوبی با جزئیات پرکارتر برای مبل نئوکلاسیک
  • انتخاب رنگ طلایی برای اسکلت مبل نئوکلاسیک

چوب مبل نئوکلاسیک

کیفیت چوب استفاده شده در مبلمان تأثیر قابل توجهی بر جلوه زیبای آن دارد. بنابراین، جنس بخش چوبی مبلمان نئوکلاسیک نیز باید بسیار شیک و باکیفیت باشد. این بخش چوبی مبلمان نئوکلاسیک نقش مهمی در ایجاد احساس سبک کلاسیک دارد. بنابراین، اگر ظریف و باکیفیت باشد، بیشتر توجه خواهد برد.

یکی دیگر از نکات مهم درباره جنس چوب مبلمان نئوکلاسیک، مقاومت آن در برابر فشارها است. در این سبک معمولاً از بخش چوبی بسیار ظریفی استفاده می‌شود. بنابراین، اگر کیفیت آن به اندازه کافی بالا نباشد، به سرعت خراب خواهد شد.

سایز مبل نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک از مبل‌های استیل کوچکتر استفاده می‌کند، بنابراین در آپارتمان‌های با مساحت زیر ۱۰۰ متر مربع نیز جا می‌گیرد. در فضاهای کوچک، می‌توانید نسخه‌هایی را انتخاب کنید که دارای پشتی کم‌تری هستند. این اقدام باعث می‌شود فضای دید بیننده به طور ناخواسته اشغال نشود. البته، در سالن‌های بزرگ خانه‌های بزرگ و لوکس، می‌توانید از این نوع مبل‌های ظریف به همراه تابلوها و پرده‌های با شکوه برای تکمیل دکوراسیون استفاده کنید.

Neoclassic sofa size

قیمت مبل نئوکلاسیک

قیمت مبلمان و به خصوص قیمت مبلمان نئوکلاسیک بسیار به مدل، نوع، و جنس استفاده شده در ساخت آن تحت تأثیر قرار می‌گیرد. قیمت مبلمان نئوکلاسیک در فروشگاه‌ها معمولاً بیشتر از قیمت مبلمان نئوکلاسیک در کارگاه‌ها است به دلیل واسطه‌های بیشتری که در فروشگاه‌ها وجود دارد.

هنگام خرید مبلمان نئوکلاسیک از یک کارگاه، در واقع هزینه اصلی مبل را پرداخت می‌کنید. به طور کلی، در کارگاه‌های تولید مبلمان نئوکلاسیک، قیمت همواره مناسب‌تر از فروشگاه‌ها است.

در خرید مبلمان نئوکلاسیک جدید، شرکت تولیدی مبلمان پالو سانتو را به عنوان یکی از گزینه‌های اول خود در نظر بگیرید، زیرا می‌توانید مبلمان نئوکلاسیک را با قیمت تولیدی خریداری کنید و بیشتر از همه کیفیت مبلمان مورد نظرتان را در نظر بگیرید.

خرید مبلمان نئوکلاسیک شیک

قبل از خرید مبلمان نئوکلاسیک شیک و جدید، مناسب است که اطلاعاتی درباره این سبک مبلمان را قبل از انتخاب و خرید از تولیدی، کارگاه یا فروشگاه جمع آوری کنید. می‌توانید اطلاعاتی درباره انواع مدل‌ها، جنس و کیفیت متریال استفاده شده در مبلمان نئوکلاسیک و حتی پیش زمینه‌ای درباره قیمت‌ها در کارگاه‌ها و تولیدی‌های مبلمان نئوکلاسیک به دست آورید.

در راهنمای خرید مبل نئوکلاسیک به شما پیشنهاد می‌دهیم کارگاه تولیدی مبل نئوکلاسیک پالو سانتو را بررسی کنید. این شرکت تولیدکننده انواع مبل‌های استیل، کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن است و شما می‌توانید زیباترین و آخرین مدل‌های مبلمان را با کیفیت بالا از این مجموعه خریداری کنید. شرکت تولیدی مبل پالو سانتو نمایندگی‌هایی در اکثر نقاط کشور دارد.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

مقالات جدید

فهرست