چوب پالو سانتو چیست؟

چوب پالو سانتو چیست؟
9,596
مقالات
بدون دیدگاه

اگر شما هم به دنبال داشتن فضایی پر از انرژی مثبت و آرامش هستید؛ از چوب پالو سانتو در محیط کار و منزلتان استفاده کنید!
این چوب، از درخت مقدس تولید می‌شود. این درخت که در آمریکای جنوبی وجود دارد از ارزش معنوی بالایی برخوردار است و افراد آن را درختی مقدس می‌دانند. برای همین استفاده از آن با روش‌های معمول و مثل بقیه درختان نیست.

پالوسانتو چیست؟

چوب پالو سانتو چوب درخت مقدس است که در آمریکای جنوبی تحت نظر دولت های اکوادر و پرو رشد می کند.،این درخت از خانواده مرکبات است.
مردم این درخت را بخاطر تمامی خواصی که دارد مقدس می دانند و به خاطر مقدس بودن درخت ، تنها باید به شکل طبیعی از بین برود. درخت های زنده به هیج وجه بریده نخواهند شد.

این درختان، به هیچ وجه بریده نمی‌شوند و از چوب این درخت‌ها، هنگامی استفاده می‌شود که شاخه‌های آن به خودی خود بیفتند. پس از آن، این شاخه‌ها باید به مدت چندسال خشک شوند و پس از آن، با متبلور شدن شیره چوب به وسیله یک تبدیل شیمیایی به رنگ طلایی و یا نارنجی در بیایند. و درخت و شاخه های افتاده بعد از طی این فرایند و خوابیدن در سطح زمین جنگل بارانی، استفاده می شوند.

پالو سانتو کلمه ای است که در زبان اسپانیایی به معنی چوب مقدس می باشد.

پالو سانتو قرن ها به عنوان دارو استفاده می شده است.چوب پالو سانتو، چوبی با خاصیت آرام‌بخشی است. این چوب جادویی و مقدس، همانند عودی خوش‌بوکننده و درمانی عمل می‌کند و باعث می‌شود که انرژی‌های منفی از محیط دور شده و فضایی دل‌پذیر و پر از نشاط و آرامش در محیط‌های مختلف ایجاد شود. این چوب، دارای خاصیت‌های زیادی هم‌چون کاهش علائم سرماخوردگی، رفع علائم آسم، از بین بردن افسردگی و اضطراب نیز است.

چوب پالو سانتو ذات مهربانی دارد و با قدرت درمانگر خود می تواند افکار منفی و ناخوشایند را از بین ببرد.بخاطر اینکه بتواند خاصیت های درمانی و پاکسازی داشته باشد باید خود به خود و طبیعی به روی زمین بیفتد و زمان زیادی را طی کند تا به این خواص دست پیدا کند. بعضی از شاخه های درخت هرگز به زمین نمی رسند, از این رو رایحه قوی تر و قدرت بیشتری برای پاکسازی و درمان دارند.

روش استفاده  از چوب پالو سانتو

براى استفاده، چوب را در زاویه ۴۵ درجه قرار دهید و روشن کنید.

برای استفاده از چوب پالو سانتو ، ابتدا باید یک تکه از این چوب را آتش بزنید. بعد از ٣٠ ثانیه الی ١ دقیقه با زاویه ۴۵ درجه آن را روشن نگهدارید سپس آتش را خاموش کنید و در فضاى مورد نظر دود چوب را پخش کنید.

روش استفاده از عود یا چوب پالوسانتو

خواص چوب پالو سانتو

  1. برای جلوگیری از التهاب و تقویت سیستم ایمنی
  2. سم زدا و تقویت کننده سیستم ایمنی
  3. ضد استرس و آرامش بخش
  4. درمان سردرد
  5. درمان سرماخوردگی یا آنفولانزا
  6. کاهش دهنده درد مفاصل و عضلات
  7. دافع حشرات و پشه
  8. کاهش علائم آلرژی

خواص چوب پالوسانتو

دمنوش با چوب پالو سانتو

با چوب پالو سانتو می توان دمنوش تهیه کرد. براى رفع سرما خوردگی، سرفه و آسم، یک عدد چوب را نصف کنید و براى یک ساعت و ربع بجوشانید. سپس صاف اش کنید و همراه با عسل و یا شکر بنوشید.

چوب پالوسانتو را می توانید بصورت عود خرید کرده و استفاده نمایید.

جالب است بدانید که

گروه تولیدی مبل پالو سانتو  تولید مبل استیل، مبل کلاسیک ،مبل نئوکلاسیک شیک و مدرن را بصورت کاملا حرفه ای از صفر تا صد کار  را خودشان انجام می دهند و جز بهترین کارگاه تولیدی مبل استیل در اصفهان هستند و در کل کشور نیز شعبه  دارند.

و در ضمن از بهترین و با کیفیت ترین متریال  استفاده میکنند و بروز ترین مدل مبلمان  استیل و کلاسیک را تولید و عرضه میکنند در ادامه علت انتخاب اسم گروه تولیدیشان را برایتان میگذاریم.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

مقالات جدید

فهرست