مقالات

پالوسانتو چیست؟

چوب پالوسانتو

اگر شما هم به دنبال داشتن فضایی پر از انرژی مثبت و آرامش هستید؛ از چوب پالوسانتو در محیط کار و منزلتان استفاده کنید!
این چوب، از درخت مقدس بدست می‌آید. این درخت که در آمریکای جنوبی وجود دارد از ارزش معنوی بالایی برخوردار است و افراد آن را درختی مقدس می‌دانند. برای همین استفاده از آن با روش‌های معمول و مثل بقیه درختان نیست.

پالوسانتو چیست؟

پالوسانتو درختی مقدس است که در آمریکای جنوبی تحت نظر دولت های اکوادر و پرو رشد می کند.،این درخت از خانواده مرکبات است.
مردم این درخت را بخاطر تمامی خواصی که دارد مقدس می دانند و به خاطر مقدس بودن درخت ، تنها باید به شکل طبیعی از بین برود. درخت های زنده به هیج وجه بریده نخواهند شد.

این درختان، به هیچ وجه بریده نمی‌شوند و از چوب این درخت‌ها، هنگامی استفاده می‌شود که شاخه‌های آن به خودی خود بیفتند. پس از آن، این شاخه‌ها باید به مدت چندسال خشک شوند و پس از آن، با متبلور شدن شیره چوب به وسیله یک تبدیل شیمیایی به رنگ طلایی و یا نارنجی در بیایند. و درخت و شاخه های افتاده بعد از طی این فرایند و خوابیدن در سطح زمین جنگل بارانی، استفاده می شوند.

پالوسانتو کلمه‌ای است که در زبان اسپانیایی به معنی چوب مقدس می‌باشد.

پالوسانتو قرن‌ها به عنوان دارو استفاده می‌شده است. چوب پالوسانتو، چوبی با خاصیت آرام‌بخشی است. این چوب جادویی و مقدس، همانند عودی خوش‌بوکننده و درمانی عمل می‌کند و باعث می‌شود که انرژی‌های منفی از محیط دور شده و فضایی دلپذیر و پر از نشاط و آرامش در محیط‌های مختلف ایجاد شود. این چوب، دارای خاصیت‌های زیادی هم‌چون کاهش علائم سرماخوردگی، رفع علائم آسم، از بین بردن افسردگی و اضطراب نیز است.

چوب پالوسانتو ذات مهربانی دارد و با قدرت درمانگر خود می تواند افکار منفی و ناخوشایند را از بین ببرد. بخاطر اینکه بتواند خاصیت های درمانی و پاکسازی داشته باشد باید خود به خود و طبیعی به روی زمین بیفتد و زمان زیادی را طی کند تا به این خواص دست پیدا کند. بعضی از شاخه های درخت هرگز به زمین نمی رسند, از این رو رایحه قوی تر و قدرت بیشتری برای پاکسازی و درمان دارند.

چوب پالوسانتو

چوب پالوسانتو

چرا تولیدی مبل کلاسیک فرانسوی از نام پالوسانتو استفاده کرده است؟

در بالا به فواید استفاده از چوب پالوسانتو در فضای خانه گفته شد. همچنین، به مقدس بودن این چوب و مزایایی که برای سلامت جسم و روح دارد اشاره شد. تولیدی مبلمان پالوسانتو، در مبلمان خود از بهترین چوب راش وارداتی استفاده می‌کند. این چوب با طراحی کلاسیک و منحصر به فردی ترکیب شده است که زیبایی بی‌نظیری ایجاد کرده است. این زیبایی و اصالت در هیچ مبل دیگری تکرار نشده و این باعث شده است که هر یک از مدل‎‌های مبلمان پالوسانتو به نوبه خود یک درخت مقدس باشد.

تولیدی مبلمان پالوسانتو کجاست؟

تولیدی مبلمان پالوسانتو در شهر اصفهان واقع شده است. اصفهان مهد فرهنگ و هنر است. طراحان و هنرمندان ایرانی و اصفهانی نبوغ هنر خود را در مبلمان پالوسانتو به کار برده‌اند. تا حدی که گویی درختی مقدسی با خواص درمانی روح و جسم را خلق کرده‌اند.

مبل پالوسانتو را از کجا بخریم؟

همانطور که در بالا گفته شد تولیدی این مبلمان کلاسیک فرانسوی در شهر اصفهان قرار دارد. برای خرید مبل از تولیدی باید به اصفهان مراجعه کنید. تولیدی مبل اصفهان مزایای زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

  1. امکان شخصی‌سازی رنگ چوب و جنس پارچه بر اساس سلیقه و نیاز: با حضور در تولیدی مبلمان پالوسانتو شما می‌توانید رنگ پارچه، جنس پارچه و رنگ چوب مورد نظر خود را انتخاب کنید و مبل منزل خود را به صورت کاملا سفارشی و شخصی تهیه کنید. همچنین، می‌توانید در کلیه مراحل تولید مبلمان خود ناظر بر انجام کار باشید.
  2. امکان شخصی‌سازی تعداد بر اساس سلیقه و نیاز: مبلمان پالوسانتو در ست‌های 7 تا 9 نفره و میز ناهارخوری‌ ظریف آن به صورت 8 نفره تولید شده‌اند. اما با خرید از تولیدی مبلمان پالوسانتو شما می‌توانید این تعداد را بر حسب فضا و نیاز خود تغییر دهید. حتی خرید تک مبل نیز امکان پذیر است.
  3. امکان خرید با قیمت مناسب: به طور کلی مبل سلطنتی و مبل کلاسیک فرانسوی قیمت پایینی ندارد. قیمت مبل کلاسیک فرانسوی به خودی خود بالاتر از سایر انواع مبلمان است. اما، خرید مبل از تولیدی، با حذف واسطه‌ها و هزینه‌های حمل و نقل، این مزیت را دارد که بتوانید این یک ست مبل و میزناهارخوری را با قیمت مناسب‌تر خرید کنید.
  4. خرید اقساطی مبل: خرید از تولیدی مبلمان پالوسانتو این مزیت را دارد که یک دست مبلمان شیک و سلطنتی فرانسوی را به خانه خود بیاورید ولی هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید.
مبلمان پالوسانتو

مبلمان پالوسانتو

زیبایی و دوام مبل پالوسانتو

پالوسانتو از بهترین متریال برای تولید مبل و میز ناهارخوری استفاده کرده است. چوب راش گرجستان زیباترین و با دوام‌ترین چوبی است که می‌توان در وسایل چوبی خانه به کار برد. همچنین پارچه‌های شانل ایرانی، کریستال کوبلن و مخمل با دوام‌ترین و زیباترین پارچه‌هایی هستند که می‌توان در تولید مبلمان استفاده کرد. عدم استفاده از پارچه‌های ترک و استفاده از مرغوبترین پارچه‌های ایرانی باعث شده است علاوه بر مراقبت آسان، قیمت این مبلمان بسیار مقرون‌بصروفه باشد.

با این همه زیبایی جادویی در کار است!!

زیبایی حیرت آور مبلمان پالوسانتو در کنار دوام و کارایی آن باعث شده است این مبلمان همچون درخت مقدس پالوسانتو فناناپذیر و درمانگر روح و جسم باشد. اگر یک ست مبلمان پالوسانتو را به خانه خود بیاورید قطعا همچون درخت پالوسانتو از آن مراقبت کرده و آن را مقدس می‌دانید و هرگز آسیبی به آن نمیزنید. همچنین، این مبلمان همچون درخت کم نظیر پالوسانتو ،که فقط در منطقه‌ای خاص می‌روید، فقط در خانه شما پیدا می‌شود.

در ادامه میتوانید نمونه‌هایی از ست مبلمان و میز ناهار خوری پالوسانتو را مشاهده نمایید:

 

نتیجه‌گیری

درخت پالوسانتو یک درخت مقدس با خواص بی‌نظیر درمانی برای جسم و روان است. برداشت چوب از این درخت به طور کلی ممنوع می‌باشد و این درخت کاملا تحت نظر دولت است.

اما شما می‌توانید با خرید مبلمان پالوسانتو حس داشتن این درخت غنی و ارزشمند و یکتا را به خانه خود بیاورید. چرا که نه تنها مدل‌های این تولیدی مبلمان خاص بوده بلکه می‌توانید باز هم آن را متناسب با نیاز خود شخصی‌سازی کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

از زمانی که برای ثبت این بازخورد گذاشتید متشکریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *