ست کردن مبلمان با پرده

چگونه مبلمان و پرده را باهم ست کنیم
1,585
مقالات
بدون دیدگاه

ست کردن مبلمان با پرده باعث ایجاد یک محیط متعادل و متوازن در دکوراسیون خانه می شود و اینکار به سالن هماهنگی خاصی را میبخشد. همخوان بودن و ست بودن مبلمان با پرده تاثیر زیادی بروی زیبایی و چشم نواز بودن سالن پذیرایی دارد.

دکوراسیون و علم چیدمان امروزه مورد پسند همه قرار گرفته است می توان گفت اگر شما بهترین و گرانقیمت ترین وسایل را برای منزل خود خریداری کنید و اصول اساسی چیدمان و دکوراسیون را ندانید و رعایت نکنید اصلا خانه شما زیبا و شیک نمی شود و با اینکه هزینه زیادی هم برای خرید وسایل کرده اید اما باز به دلتان نیست و راضی نیستید.

ما در تیم تحریریه مبلمان پالو سانتو نکات اساسی کلیدی را برای ست کردن و انتخاب مبل و پرده را با شما به اشتراک میگذاریم تا بهترین انتخاب و بهترین چیدمان را در خانه خود داشته باشید.

نکاتی که برای ست کردن مبلمان و پرده باید در نظر بگیریم

ست کردن پرده و مبلمان

  • ست کردن مبلمان با پرده اصلا به این معنی نیست که شما دقیقا پارچه بکار رفته در مبل را برای پرده نیز استفاده نمایید یعنی رنگ پرده کمی روشن تر یا تیره تر و یا مکمل یا حتی متضاد باشد.
  • ابتدا سبک منزل خودرا مشخص کنید که میخواهید چه نوع مبل و دکوراسیونی در منزل داشته باشید (استیل، کلاسیک، مدرن).
  • برای انتخاب پارچه پرده بهتر است رنگهایی را انتخاب کنید که طیف رنگی مشابهی دارند و راحت بتوانید با مبلمانتان آن را ست کنید.
  • بهتر است برای خرید پرده، پارچه خیلی شلوغ خریداری نکنید در صورتیکه به پارچه طرحدار علاقمند هستید پارچه ای با طرح و نقش خلوت و شیک را انتخاب کنید که طیف رنگی آن با مبلمانتان هم، ست باشد.
  • اگر پارچه مبل شما طرحدار است برای انتخاب پرده یکی از رنگهای بکار رفته در طرح مبل را انتخاب کنید نه رنگ اصلی مبل را. مثلا اگر رنگ غالب مبلتان سفید است اما طرح سبز یا کوسن سبز دارد رنگ پارچه را سبز انتخاب کنید.

ست کردن پرده با مبل

  • برای مبلمان مدرن بهترین انتخاب پرده پرده ساده و بلند و شیک است.
  • برای ست کردن مبلمان با پرده از رنگهای مکمل استفاده کنید مثلا رنگ پرده را چند درجه روشن تر یا تیره تر انتخاب کنید که رنگ دکوراسیون منزلتان هم یکنواخت و خسته کننده نشود.
  • همیشه وجود نور و روشنایی منزلتان را در نظر بگیرید هر چقدر نور سالن شما بیشتر باشد محیط شما زیباتر و دلگرم کننده تر است.
  • یکی از بهترین راهها برای ست کردن مبلمان و پرده ست کردن پرده با رنگ کوسن هاست. کوسن همیشه و به هر سبک مبلمانی زیبایی می بخشد پس اگر پرده خانه را با رنگ کوسن خانه ست کنید بسیار زیبا میشود.
  • انتخاب رنگ سفید برای پرده را جز گزینه های اصلی خود قرار دهید رنگ سفید به همه رنگ مبلی می آید بسیار شیک و ساده است و فضای خانه را دلباز و روشن میکند.
  • همیشه ابتدا مبلمانتان را خریدار کنید و بعد برای خرید پرده اقدام نمایید.
  • اگر دیوارهای خانه تان رنگ و طرح شلوغ دارند حتما پرده  با پارچه ساده را انتخاب کنید.
  • اگر رنگ مبلمانتان تند و یا جیغ است برای پرده پارچه ای با رنگ خنثی انتخاب کنید.
  • برای مبلمان با رنگ تیره اگر پرده راهم تیره انتخاب کنید محیط خانه تیره و دلگیر میشود.

انتخاب مبل و پرده

شما می توانید گالری مبلمان پالو سانتو را مشاهده کنید و برای خرید مبل استیل، خرید مبل کلاسیک شیک، مبلمان مدرن و مبل نئو کلاسیک جدید و شیک که امروزه بسیار پر طرفدارشده اند، ایده بگیرید و خرید نمایید.

شرکت تولیدی مبلمان پالو سانتو تولید کننده انواع مبل استیل، مبل کلاسیک، مبل نئوکلاسیک و مبلمان مدرن شیک است . کارشناسان خرید مجموعه پالو سانتو به شما کمک میکنند که بهترین و حرفه ای ترین انتخاب را برای خرید و انتخاب سبک مبلمان، پارچه مبل و حتی پرده منزلتان داشته باشید.

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

مقالات جدید

فهرست