راههای تشخیص مبل راحتی خوب

تشخیص مبل راحتی خوب با کیفیت
165
مقالات
بدون دیدگاه

برای خرید و تشخیص مبل راحتی خوب و با کیفیت باید قبل از هرچیزی حسابی در مورد نوع و مدل و کیفیت مبلی که می خواهید بخرید تحقیق کنید. همانطور که می دانید قیمت مبل راحتی از مبل استیل و یا کلاسیک ارزانتر است و چون برای استفاده و نشستن راحت تر است پر طرفدارتر نیز است مخصوصا که امروزه اکثر خانه ها متراژ کوچکی دارندو اگر بخواهند مبل برای خانه شان تهیه کنند حتما انتخابشان مبل راحتی است.

کسانی هم که خانه بزرگ دارند و سالن منزلشان بزرگ است باز هم علاوه بر خرید مبل استیل و یا خرید مبل نئوکلاسیک انتخاب بعدیشان ست مبل راحتی است چرا که یکی از زیبا ترین قسمت هایی که در هر خانه بسیار پر استفاده است اتاق نشینمن است. با ما در تیم تحریریه شرکت تولید مبل پالو سانتو همراه شوید تا اطلاعات جامع و کاملی در مورد مبل راحتی با شما در میان بگذاریم. (راهنمای خرید مبل استیل)

مبل راحتی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که از اسم این سبک از مبلمان مشخص است، مبل راحتی به مبلی گفته می شود که دارای نشینمن گاه راحت است و سر کمر و گردن در راحت ترین حالت ممکن قرار میگیرد و از نشستن طولانی مدت بر روی آن خسته نمیشوید.

  • بیشتر مبل راحتی از پارچه تشکیل میشود و ارتفاع کمتری نسبت به بقیه سبک مبلمان دارند.
  • هنگام انتخاب پارچه مبل راحتی حتما پارچه ای با کیفیت بالا انتخاب کنید چرا که پر مصرف ترین و بعبارتی کاربردی ترین مبل منزل شماست.
  • مبل راحتی با بدنه چوبی محکم و مقاوم انتخاب کنید.
  • هنگام خرید مبل راحتی دقت کنید دسته مبل انتخابی شما راحت باشد چرا که راحت بودن دسته مبل راحتی به اندازه نشینمن گاه مبل مهم است.
  • برای انتخاب رنگ و تعداد کوسن مبل راحتی سعی کنید کوسنی را انتخاب کنید که به رنگ پارچه مبل شما و بقیه رنگهایی که در دکوراسیون خانه بکار برده اید ست و هماهنگ باشد. دو کوسن برای هر کاناپه بگذارید که موقع نشیتن راحت باشید.
  • مهمترین قسمت مبلمان راحتی نشیمنگاه و فوم آن است . استفاده از  فوم سرد درجه یک  باعث می شود که بعد از مدت زمان طولانی استفاده از مبل نشیمنگاه تغییر حالت ندهد و  شکل خود را حفظ کند. پس حتمن از فروشگاه یا تولیدی مبل راحتی خرید کنید که معتبر است و از متریال درجه یک در محصولات خود استفاده میکند.

انواع مبل راحتی

با توجه به مدل و شکل هندسی سالن یا اتاق نشینمن خود می توانید یک نوع از انواع مبلمان راحتی را انتخاب کنید مبلهای راحتی معمولا در چند مدل در بازار عرضه میشوند که هرکدام هم دارای شکل و طرح های مختلفی است. که در ادامه به آنها اشاره میکنیم:

  • مبل ال
  • مبل لاوست
  • مبل تختخواب شو (فوتون)
  • مبل راحتی ایتالیایی

مبل ال

مبل راحتی ال

با انتخاب مبل ال شما دیگر فضای پرتی در خانه ندارید و می توانید در هر گوشه ای از خانه چه با متراژ بزرگ و چه متراژ کوچک از ان استفاده کنید و خیلی راحت می توانید فضای سالن خانه را به دو قسمت تقسیم بندی کنید.

مبل راحتی لاوست یا مبل عشق

کاناپه دونفره یا مبل لاوست

اگر یک کاناپه کوچک و شیک دونفره برای جلوی تلویزیون می خواهید مبل لاوست بهترین انتخاب مبل راحتی است. مبلی شیک و مناسب برای اتاق نشنمن، مخصوصا اگر اتاق شما کوچک باشد و ظرفیت دو ست مبل استیل و راحتی را نداشته باشد.

مبل راحتی ایتالیایی

همانطور که میدانید در طراحی و مدل مبلمان، کشور ایتالیا همیشه از بقیه کشورها پیشتاز است و در هر سبکی از مبلمان حرف برای گفتن دارد و مبل راحتی ایتالیایی هم از این قاعده مستثنی نیست مبل راحتی ایتالیایی، شیک، ساده، مدرن و راحت هستند.

مبل راحتی فوتون یا تختخواب شو

مبل تختخواب شو

اگر شما در یک منزل با متراژ کم زندگی می کنید و یا فقط یک اتاق خواب دارید بهترین گزینه برای خرید مبل راحتی، مبل راحتی تختخواب شو می باشد، شما در طول روز و هنگام تماشای تلویزیون دیدن می توانید از کاناپه ان استفاده کنید و موقع خواب و استراحت آن را به یک تخت تبدیل کنید و استراحت کنید.

نکاتی که برای خرید مبل راحتی باید در نظر بگیرید:

  • بر روی مبل بنشینید و راحت بودن آن را مد نظر قرار دهید چون بر روی مبل راحتی شما شاید دو تا سه ساعت بنشینید.
  • قبل از خرید مبل راحتی فضای خانه تان را در نظر بگیرید که کدام مدل از مبل راحتی برای خانه شما مناسب تر است.
  • یکی از مهمترین موارد برای مبل راحتی انتخاب پارچه است، چرا که این سبک از مبلمان برای استفاده روزمره است و جنس و کیفیت پارچه اش خیلی مهم است که زود از بین نرود.

برای خرید مبل راحتی چه نکاتی را در نظر بگیریم

  • طرح پارچه را متناسب با فرش و پرده و همچنین متراژ خانه تان انتخاب کنید برای مثال پارچه با طرح های بزرگ و شلوغ را برای سالن کوچک انتخاب نکنید.
  • توجه به کیفیت فوم و نشینمن گاه مبل که به اندازه انتخاب پارچه مهم است. حتما فوم سرد و با کیفیت بالا را انتخاب نمایید.
  • اگر پارچه شما قابلیت شستشو داشته باشد خیلی خوب است  مخصوصا اگر فرزند کوچک دارید و یا عادت به خوردن ، هنگام تماشای تلویزیون
  • متناسب با منزلتان تعدادمبل راحتی خود را انتخاب کنید اگر سالن خیلی بزرگی ندارید و خرید مبل کلاسیک و یا استیل داشته اید و برای جلوی تلویزیون مبل راحتی می خواهید می توانید یک کاناپه سه نفره و یا یک کاناپه دونفره (مبل لاوست) را سفارش دهید.
  • هنگام خرید مبل راحتی، سعی کنید مبلی را انتخاب کنید که بدنه مقاومی داشته باشد.
  • برای سالن کوچک‌، پارچه‌های مخملی براق و پرزدار مناسب تر هستند چرا که باعث می شوند فضای خانه بزرگ‌تر نشان داده شود.

قیمت مبل راحتی

مبل های راحتی  نشیمن های خیلی نرم و راحتی دارند  ارتفاع آنها  نسبت به سایر مبل های دیگر کم است و دسته های پهن و بالشتی از جنس خود مبل را دارا هستند. در مبل راحتی  بیشترین چیزی که دیده می شود پارچه است. قیمت مبل راحتی در تولیدی و یا فروشگاه مبل گاها با هم تفاوت دارد که بی دلیل هم نیست. شما با خرید مبل راحتی از تولیدی قیمت کمتری برای مبلتان می پردازید آن هم به علت حذف واسطه ها و همچنین وجود نداشتن هزینه فروشگاه است.

البته که عوامل زیادی در تعیین قیمت مبل راحتی تاثیر گذار است جنس پارچه، نوع و کیفیت فوم، چوبی که در بدنه مبل بکار میرود و …. که هر کدام از این موارد  وقتی کیفیت بهتری داشته باشند بالطبع هزینه مبل انتخابی شما بیشتر میشود.

با خرید مبل از تولیدی پالو سانتو شما می توانید مبل استیل راحتی، مبل کلاسیک و یا هر نوع و سبکی از مبلمان را که مد نظر دارید با بهترین قیمت مبل و بالاترین کیفیت خریداری نمایید.  در ضمن این شرکت تولیدی مبل تمام محصولاتش  را با گارانتی و ضمانت کیفیت به شما ارائه میکند.

اگر ساکن اصفهان هستید جهت خرید مستقیم مبل از تولیدی در اصفهان با ما تماس بگیرید. اگر تهران هستید وبه دنبال خرید از تولیدی مبل استیل در تهران هستید می توانید به نمایندگان مستقیم فروش ما مراحعه کنید . همچنین اگر در سایر شهرهای ایران تمایل به خرید مبلمان های برند پالو سانتو را دارید می توانید به نمایندگی های فروش مبل پالوسانتو مراجعه کنید.

تعویض پارچه مبل راحتی

خیلی از خانواده ها تصمیم میگیرند دکوراسیون خانه را تغییر دهند و مبلمان منزل را عوض می کنند بعضی ها هم به جای تعویض مبلمان تصمیم میگرند پارچه مبل راحتی را عوض کنند و اینکار بالطبع هزینه کمتری دارد. برای اینکار شما میتوانید پارچه دلخواهتان را انتخاب کنید و به تولیدی مبل بدهید و کامل مبل نو و جدیدی را تحویل بگیرید.

بهترین نوع پارچه برای مبل راحتی

از مهمترین مواردی که در انتخاب مبل راحتی باید به آن توجه ویژه کرد انتخاب نوع پارچه است. زیرا اگر ماندگاری و کیفیت مناسب نداشته باشد، خیلی زود از بین میرود و شما مجبور به تعویض پارچه مبل و خریدمبل جدید خواهید شد. پس هنگام انتخاب و خرید مبل نهایت دقت و توجه خود را به کار گیرید تا بهترین و مناسب‌ترین پارچه را انتخاب کنید. پارچه ای که انتخاب می کنید نباید کشی باشد و پرز بدهد، از مرغوب بودن پارچه اطمینان حاصل کنید و درخواست ضمانت  برای پارچه مبل انتخابی تان داشته باشید.

بهترین پارچه برای مبل راحتی
انواع مختلفی از پارچه شامل شانل، مخمل نانومیکرو، سلطنتی و…در بازار هست که مربوط به چین و ترکیه و ایران هستند. برای مبلمان استیل و یا مبل کلاسیک  و نئوکلاسیک از پارچه‌های سلطنتی ،شانل کوبلن، کریستال کوبلن، مخمل، شانل ایرانی، گونی بافت کلاسیک و … استفاده میکنند. برای انتخاب پارچه مبل راحتی حتما هم از فروشنده و هم از کسی که پارچه مبل خود را از او خریداری میکنید مشورت بگیرید و سعی کنید پارچه ای با کیفیت با تراکم بالا و مرغوب انتخاب کنید چرا که مبل راحتی بسیار پر کاربرد تر از مبل استیل و یا مبل نئوکلاسیک است.

شما می توانید برای مبل راحتی خود از پارچه مخمل و یا چرم هم استفاده کنید و این کاملا سلیقه ای است. دقت کنید که تراکم پارچه اهمیت زیادی دارد و بهتر است پارچه ای را انتخاب کنید که وقتی بر روی آن دست می کشید، یک دست باشد و فشردگی آن را بتوانید حس کنید و در ضمن می توانید پارچه را جلوی نور بگیرید و کیفیت و تراکم آن را بسنجید.

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

مقالات جدید

فهرست